Duben 2006

Mercedes Benz Třída S - Vybavení

30. dubna 2006 v 19:29

Sériová výbava Třídy S uspokojí i nejvyšší nároky. Zcela zvláštní přání vám splníme pomocí zvláštní výbavy.

Sériová výbava a výbava na přání

Vedle rozsáhlé sériové výbavy vám nabízíme možnost vytvořit si vůz Třídy S zcela podle vašeho přání.

Dlouhá verze

Existuje vyšší forma Třídy S? Ano, Třída S v provedení s prodlouženým rozvorem.

Designo

Ještě individuálnější bude vůz Třídy S s programem designo. U něj nejsou vaší tvořivosti určovány téměř žádné meze, neboť máte velký výběr exkluzivních laků a kůž

Sada AMG Styling

Dejte svému vozu Třídy S sportovní vzhled - se sadou AMG Styling.

Mercedes Benz Třída S - Dynamika

29. dubna 2006 v 11:46 Mercedes Benz- S
Filosofií PRO-SAFE sledujeme jeden cíl: Vize ježdění bez nehod. PRO-SAFE již nedělí bezpečnost na aktivní a pasivní. Představuje naše ucelené bezpečnostní myšlení.

PRO-SAFE

PRO-SAFE tvoří střed bezpečnostního myšlení Mercedes-Benz. Reflektuje náš požadavek zajišťovat vždy prvotřídní bezpečnost silničního provozu.

PERFORM-SAFE

PERFORM-SAFE zahrnuje systémy, které přispívají k bezpečnosti při jízdě. Technologie, jako je například asistent nočního vidění, snižují zatížení řidiče, pomáhají mu vnímat nebezpečí a v kritických situacích mu asistují

PRE-SAFE

PRE-SAFE umí rozpoznávat typické nebezpečné situace, předvídavě jednat a zavádět preventivní opatření.

PASSIVE-SAFE

PASSIVE-SAFE chrání účastníky provozu v případě nehody. Zahrnuje vlastní ochranu a ochranu partnera.

POST-SAFE

POST-SAFE pomáhá zabraňovat následkům nehody a následným nehodám. Usnadňuje vyproštění a práci záchranářů

Mercedes Benz Třída S - Fakta

29. dubna 2006 v 11:41 Mercedes Benz- S
Třída S je ideální luxusní limuzína. Bohatství jejích mnohostranných funkcí je nepřekonáno

Komfort

Jakmile za vámi zaklapnou dveře, budete se cítit jako doma. Třída S je vybavena všemi vymoženostmi a příjemnostmi, které od limuzíny nejvyšší třídy značky Mercedes-Benz očekáváte. Ať je to ušlechtilá kůže nebo vybrané dřevo - Třída S odpovídá nejvyšším nárokům.
To platí i pro techniku, díky níž je jízda tak příjemná, jak je jen možné. Třeba dynamická víceobrysová sedadla, díky nimž je projíždění zatáček radostí. A hýčkají vás masážní funkcí, u níž si můžete vybrat některý ze čtyř programů. Třída S vám nabízí mnoho komfortu - tak mnoho, že jen neradi budete chtít zase vystoupit


Dynamika

Jízda vozem Třídy S je radostí. To zajišťují volitelné systémy jako Active Body Control ABC, vzduchové odpružení AIRMATIC a nastavovací spínač - s jeho pomocí můžete stisknutím tlačítka volit různá nastavení podvozku.
Jezdíte rádi sportovně nebo raději pohodlně? Ať je to jakkoliv, Třída S vám nabízí oba způsoby. Pomocí nastavovacího tlačítka můžete volit mezi jízdními programy: Komfort, Sport a Manuální. V programu Manuální řadíte pomocí řadicích tlačítek na volantu DIRECT SELECT. U programu Komfort se převodové stupně řadí dříve a je nastaveno měkčí odpružení. Tvrdší nastavení podvozku a vytáčení motoru do vyšších obrátek před řazením převodových stupňů umožňuje program Sport.
K jízdnímu komfortu přispívá i vzduchové odpružení AIRMATIC. Díky pryžovým vakům v pružných vzpěrách naplněným vzduchem je karoserie pohodlně odpružená.
Navíc tlumí Active Body Control ABC kolébání a klonění vozidla. Dochází k tomu souhrou hydrauliky, pružin a tlumičů. Celková regulace světlé výšky závislá na rychlosti, která je k dispozici v obou systémech, sníží světlou výšku při rychlostech nad 60 km/h až o 15 mm a zajišťuje tak ještě dynamičtější jízdu

Mercedes Benz-Historie osobních vozů

28. dubna 2006 v 20:33 Historie Mercedes Benz
Budoucnost automobilu začala již v roce 1886 - Gottlieb Daimler a Karl Benz otevřeli lidstvu, nezávisle na sobě, prvními vozidly novou dimenzi mobility po pevnině, ve vodě a ve vzduchu. Jejich vynálezy změnily svět. Automobil dává lidem osobní nezávislost a volnost. Tím překonává hranice a sbližuje lidi.

Gottlieb Daimler opovrhoval kompromisy. Pro něj kategoricky platilo: "Vše nebo nic". Toto krédo je jedním z opěrných bodů tradice firmy Mercedes-Benz, které platí dodnes. Mistrovské technické výkony automobilů staví most mezi nesmělými začátky motorizace v minulém století a špičkovou jednotvárností naší doby.

Mercedes Benz Třída R - Vybavení

28. dubna 2006 v 20:26 Mercedes Benz- R
Grand Sports Tourer Vás nehýčká pouze velkým prostorem. Rozsáhlá standardní a zvláštní výbava, jakož i speciálně pro Třídu R sestavené pakety výbavy by měly splnit i ta nejrozmanitější přání

Standardní výbava a výbava na přání

Sériová výbava a výbava na přání vozů Třídy R pro větší pohodlí, eleganci a bezpečnost. Nebo jednoduše pro jasnější Třídu R

Pakety výbavy

S volitelnou výbavou paketů Styling a Sport můžete vtisknout vozu Grand Sports Tourer jedinečný vzhled.

Mercedes Benz Třída R - Provedení

28. dubna 2006 v 20:24 Mercedes Benz- R

Dynamika, design, dimenze. Komu by to nestačilo, měl by se podívat na Třídu R. Zevnitř a zvenku, v pohledu 360° nebo jako tapeta na obrazovku ke stažení.

Exteriér

Uvnitř spousta místa, zvenčí enormní dynamika: dlouhý rozvor náprav, krátké převisy, přísné, napjaté obrysné čáry oblouku: tak zní formule pro vzrušující tvar.

Interiér

I když nenajdete níže žádné pozoruhodnosti: ve Třídě R zůstává hra tvarů a ušlechtilých materiálů vždy vzrušující.

Mercedes Benz Třída R - Fakta

27. dubna 2006 v 19:10

Koncept prostoru

Tajemství prostorného interiéru je ve zcela novém konceptu vozidla: Oproti tradičním limuzínám nebyla Třída R koncipována jako tříprostorové vozidlo (motorový prostor/interiér/zavazadlový prostor), avšak jako dvouprostorové vozidlo (motorový prostor/interiér). Proto je pro interiér k dispozici 64 % délky karosérie. Při délce 4,922 metru má Třída R oproti mnoha limuzínám určitý předstih. A proto si všech šest cestujících užívá místo u okna. Přitom mají, díky zvýšenému umístění sedadel, také obzvláště dobrý rozhled.
Jestliže Vám ani toto nestačí, rozhodněte se pro 5,157 metru dlouhou verzi. Nabízí především cestujícím třetí řady další plus v komfortu.

Komfort

Na všech šesti místech si Vy i Vaši spolucestující užijete luxusního pocitu prostornosti. Také vysoká kvalita materiálů a láska k detailu přispívají k relaxaci v interiéru Třídy R.
Pocit vzdušného prostoru můžete zvýšit panoramatickým střešním oknem, které je k dispozici za příplatek. Rozpíná se téměř přes celou střechu a je podstatně větší než tradiční posuvné střešní okno. Tak bude velkorysý interiér prosvětlen a vznikne dokonalý pocit pobytu pod širým nebem.

Pohon

Že si Třída R označení Grand Sports Tourer zaslouží, je vidět ihned: nezáleží na tom, kterou z pohonných jednotek zvolíte, zda vznětový přeplňovaný šestiválec CDI o zdvihovém objemu 3,0 l, zážehový šestiválec o objemu 3,5 l nebo osmiválcový motor o objemu 5,0 l. Výjimečně přesné a rychlé řazení přitom obstará standardně dodávaná sedmistupňová automatická převodovka 7G-TRONIC. Stálý pohon všech kol, nákladná konstrukce náprav, vzduchové odpružení zadní nápravy, dlouhý rozvor a funkce jízdní dynamiky, jako ESP/4ETS se starají o komfortní jízd

5 P bezpečnosti Mercedes-Benz

PRO-SAFET je prvním z 5 P a středem úvah o bezpečnosti společnosti Mercedes-Benz. To je zárukou požadavku značky s hvězdou: docílení maximální bezpečnosti pro všechny účastníky silničního provozu.
PERFORM-SAFE zahrnuje opatření, která mohou řidiči přispět k bezpečnosti: koncept ovládání a hlášení, který minimalizuje odvedení pozornosti od dopravy a také inteligentní systémy jako LINGUATRONIC.
PRE-SAFER obsahuje systémy, které mohou jednat s ohledem na budoucnost a vyvolat preventivní opatření. PRE-SAFER zahrnuje vedle vratných předpínačů bezpečnostních pásů také automatické zavření posuvného zvedacího střešního okna a systémy nastavení sedadel a pásů.
Cílem systému PASSIVE-SAFE je chránit cestující v případě nehody co nejlépe. Přitom se nemyslí pouze na vlastní ochranu, ale také na ochranu ostatních účastníků silničního provozu (ochrana partnera). K vlastní ochraně přispívají kromě velmi pevné bezpečnostní kabiny vozidla také adaptivní airbagy, okenní airbagy nebo aktivní opěrky hlavy. K ochraně partnera patří například hladká karosérie a poddajný nárazník.
POST-SAFE zahrnuje opatření, která po nehodě pomáhají zabránit dalším škodám: postará se o palivovou nádrž, která je umístěna v chráněném prostoru před zadní nápravou, a automatické vypnutí motoru po těžké kolizi. POST-SAFE zahrnuje také opatření, která napomáhají vyhnout se následným nárazům a vyhledat poškozené vozidlo, jako např. automatickou aktivaci výstražných světel.

Seat Cordoba- Motory

27. dubna 2006 v 18:53 Seat Cordoba
MOTORY
Perfektní proporce vykazuje nová Cordoba i pod kapotou. Na výběr máte čtyři benzinové a čtyři dieselové motory. Vyhovoval by vám motor 1.2 47 kW / 64 k nebo raději 1.4 s výkonem 55 kW / 75 k respektive 74 kW / 100 k? U všech máte jistotu skvělé odezvy a přesně cíleného výkonu. A pro nadšence do automatiky tu máme verzi 1.4 55 kW / 75 k.

Zajímá vás, co dokáže naše technologie čerpadlo - tryska dodávaná u všech našich dieselových motorů? Tato technologie elektronicky hlídá vstřikování do každého válce samostatně. Tím je maximalizován krouticí moment a zaručen plynulý průběh. A mimochodem, všechny čtyři motory, včetně špičkové verze 1.9 TDI 96 kW / 130 k, jsou i výjimečně ekonomické.
Benzinové motory:
1.4 100k
1.4 75l
1.4 64k
Dieselové motory:
1.9 TDI* 130k
1.9 TDI* 100k
1.4 TDI 80k
1.4 TDI 70k


Seat Ibiza- Modely

27. dubna 2006 v 18:39 Seat Ibiza
MODELY
Je mnoho způsobů, jak docílit vzrušení. Pokud jste právě na rozcestí, máte před sebou spoustu možností. Nové modely Ibizy jsou nadupané adrenalinem. Jak by se vám líbil váš vlastní autosvět?
REFERENCE
STYLANCE
SPORT
FR
CUPRA

Seat Ibiza- Motory

27. dubna 2006 v 18:29 Seat Ibiza
MOTORY

Nová Ibiza je vůz, který vstává za úsvitu, s chutí vítá den a odnese vás tak daleko, jak si jen přejete. Je to otázka vnitřní síly.

Toto balení energie a vytrvalosti je dostupné se všemi pohonnými jednotkami Pro každého je tu něco. Sami se rozhodněte, který motor vám sedne nejlépe.
Benzinové motory:
1.8 20V / 180k
1.8 20VT / 150k
1.4 16V /100k
1.4 16V / 75k
1.4 Auto / 75k
1.2 /64k
Dieslové motory:
1.9 TDI* / 160k
1.9 TDI* / 130k
1.9 TDI / 100k
1.4 TDI* / 80k
1.4 TDI* / 70k

Video Citroen C2

26. dubna 2006 v 20:21 VIDEA
Zde je video o Citroenu C2 VTR
Popis: DivX video (18 MB)

Jaguar XK-Interiér

26. dubna 2006 v 16:50
Systém Jaguar Smart Key
Nový systém Jaguar Smart Key, díky němuž není pro nastartování a vstup do vozidla potřeba klíč, byl navržen pro maximální pohodlí řidiče. Narozdíl od běžného způsobu startování, které vyžaduje, aby byl do zapalování vsunut klíček, je tento systém aktivován automaticky přítomností unikátního přívěšku na klíče uvnitř vozu.

Sedadla


Jaguar XJ- Ceník

26. dubna 2006 v 16:16 Jaguar XJ
XJ Executive
CO2 (g/km) emise
Objem válců
Zrychlení z 0-100 km/hod.) v sec.
Cena
XJ Executive 2.7 D V6
214
2720
-
1 925 000 Kč
XJ Executive 3.0 V6
249
2967
-
2 035 000 Kč
XJ Executive 4.2 V8
269
4196
6.6
2 295 000 Kč
XJ Sovereign
CO2 (g/km) emise
Objem válců
Zrychlení z 0-100 km/hod.) v sec.
Cena
XJ Sovereign 2.7 D V6
214
2720
-
2 155 000 Kč
XJ Sovereign 4.2 V8
269
4196
6.6
2 425 000 Kč
XJ R
CO2 (g/km) emise
Objem válců
Zrychlení z 0-100 km/hod.) v sec.
Cena
XJ R 4.2 V8 S/C
289
4196
5.3
2 795 000 Kč
XJ Super V8
CO2 (g/km) emise
Objem válců
Zrychlení z 0-100 km/hod.) v sec.
Cena
XJ Super V8 4.2 V8 S/C
289
4196
5.3
3 255 000 Kč
XJ Daimler
CO2 (g/km) emise
Objem válců
Zrychlení 0-100 km/hod.) v sec.
Cena
XJ Daimler 4.2 V8 S/C
289
4196
5.3
3 655 000 Kč

Jaguar XK-Exterier

26. dubna 2006 v 16:15 Jaguar XK
XK Coupé a Convertible
Nový XK je k dostání jako Coupé nebo jako Convertible. Oba modely mají výkonný osmiválcový motor o objemu 4,2 litru a výkonu 300 k, novou sekvenční šestistupňovou automatickou převodovku a nabízejí pohodlí provedení 2+2
Odlehčená stavba vozidla
Klíčem k vynikajícím výkonnostním vlastnostem vozidla XK je jeho celohliníková stavba karoserie. Karoserie je - na základě technik vyvinutých v leteckém průmyslu - zkonstruována z extrudovaných, lisovaných a litých hliníkových dílů, které jsou nýtovány, epoxidem spojeny a v určitých místech sešroubovány. Výsledná struktura karoserie není jen silná a pozoruhodně tuhá, ale také výjimečně lehká. To znamená, že nový XK je tudíž pružnější, rychleji akceleruje a přesněji se ovládá. Design a pevnost hliníkové stavby také zaručuje, že XK odpovídá celosvětovým požadavkům na bezpečnost nebo je dokonce překračuje.

Inteligentní systém osvětlení

Inteligentní systém osvětlení standardně obsahuje samovyrovnávací bi-xenonová přední světla. Při parkovacích rychlostech se směrovými světly aktivují postranní světla umístěná v jednotce hlavních předních světel, čímž se dosáhne kvalitnějšího osvětlení.

Příplatkové aktivní přední osvětlení poskytuje zvýšenou viditelnost během zatáčení ve vyšších rychlostech. Senzory reagují na rychlost vozidla a na úhel, ve kterém je otáčeno volantem, a natáčením čoček světel zlepšují osvětlení směrem do stran.
Parkovací asistent
Parkovací asistent využívá ultrazvukové senzory zabudované do nárazníku, které jsou schopny detekovat předměty až do vzdálenosti 1.8 metru za vozidlem. Zvukový výstražný systém upozorňuje řidiče na blízkost předmětu, přičemž šipky na dotykem ovládaném středním panelu dále informují o jeho poloze vzhledem k vozidlu. Navíc je možné si pořídit i přední pomocný systém pro parkování, který má podobnou funkci

Jaguar XK- Přehled

26. dubna 2006 v 16:08 Jaguar XK

Oku lahodící tvary a mužná síla v odlehčeném hliníkovém modelu nové generace. To je nový Jaguar XK v hliníkovém hávu posazeném těsně na podvozek. Nový XK je inovativní kombinací pokročilé technologie, uhlazené síly, vzrušujícího designu a dokonalého přepychu.


Jaguar XJ- Bezpečnost

26. dubna 2006 v 7:57 Jaguar XJ
Bezpečnější prostředí
Konstrukční řešení modelu XJ s hliníkovou karosérií splňuje i ty nejpřísnější bezpečnostní normy. Mezi ochranné prvky patří např. opěradla pohlcující nárazovou energii, jež zabraňují poranění krční páteře v případě nárazu zezadu, předpínače pásů, systém ochrany cestujících při boční kolizi, vysoko umístěná brzdová světla a úchyty dětských sedaček typu Isofix.
Tuhá hliníková karosérie
Lehká a tuhá hliníková karosérie generuje při kolizi méně kinetické energie. Proto je množství energie, které musí vůz v případě havárie pohltit, mnohem menší, než kdyby byla karosérie ocelová. Struktura vozu zaručuje postupnou deformaci přední i zadní části a maximální integritu kabiny cestujících. K mimořádně nízké hmotnosti, tuhosti a pevnosti v tahu modelu XJ přispívají také příčný nosník a rámy sedadel z magnézia.
Adaptibilní zadržovací systém (A.R.T.S.)
Firma Jaguar byla prvním výrobcem, jenž vybavil své vozy ultrazvukovým čidlem obsazení sedadel. Nyní všechny modely XJ standardně obsahují adaptibilní zadržovací systém. Ten během pouhé pětiny času potřebného k mrknutí oka vyhodnotí vážnost nárazu a aktivuje příslušné bezpečnostní systémy zaručující optimální ochranu osob. Používá k tomu několik čidel, jež dokáží určit velikost, hmotnost a pozici osob na předních sedadlech, polohu volantu a použití bezpečnostních pásů. Systém A.R.T.S. zaručuje správné použití airbagů a předpínačů pásů, čímž minimalizuje nebezpečí zranění těmito ochrannými pomůckami.
Boční a okenní airbagy
Nový bezpečnostní systém zahrnující okenní airbagy zaručuje optimální ochranu hlav všech cestujících v případě boční kolize. K úplnému rozvinutí airbagů dochází za méně než 30 milisekund po nárazu. Zároveň se aktivují také boční airbagy umístěné v bocích opěradel předních sedadel. Jejich úkolem je zabránit poranění hrudního koše řidiče a spolujezdce.
Ochrana proti poranění krční páteře
Protože sedadla modelu XJ dokáží pohltit obrovské množství energie, značně snižují riziko poranění krční páteře při nárazu zezadu. V takovém případě totiž nejsou cestující na předních sedadlech tlačeni do tvrdých nepohyblivých opěradel, ale namísto toho se opěradlo posouvá směrem dozadu (nejprve ve vzpřímené poloze, později se lehce sklopí). Tento zákluz částečně pohlcuje energii nárazu a částečně snižuje relativní akceleraci.
DSC - kontrola dynamické stability
Poslední generace systému kontroly dynamické stability (součást standardní výbavy všech verzí modelu XJ) představuje významný pokrok v oblasti bezpečnosti provozu. Jeho úkolem je sledovat případnou přetáčivost a nedotáčivost vozu či nedostatečnou přilnavost kteréhokoli kola a odpovídajícím způsobem modifikovat výkon motoru a brzd.
Podpora brždění v mimořádných situacích
Úkolem této funkce je zvyšovat účinnost čtyřcestného protiblokovacího systému kotoučových brzd, jenž tvoří součást standardní výbavy všech verzí modelu XJ. V případě krizové situace dokáže totiž vyhodnotit, zda řidič dostatečně sešlápl brzdový pedál. Pokud tomu tak není, automaticky zvýší tlak v brzdovém okruhu. Výsledkem je až o několik metrů kratší brzdná dráha vozu.
Osobní bezpečnost
Jaguar XJ je chráněn nejmodernějším zabezpečovacím zařízením s dálkovým ovladačem centrálního zamykání (s funkcí dvoufázového odemykání), blokováním, ultrazvukovým čidlem rozbití skla, imobilizérem (certifikát Thatcham 1) a pasivní sirénou se záložní baterií. Z bezpečnostních důvodů se v okamžiku rozjezdu automaticky uzamknou všechny dveře a zavazadlový prostor. Dálkový ovladač garážových vrat je součástí standardní výbavy verze Super V8 (za příplatek je možné jej namontovat také do většiny ostatních specifikací).

Jaguar XJ- Motory

26. dubna 2006 v 7:55 Jaguar XJ
Divokost i uhlazenost
Jaguar XJ s hliníkovou karosérií kompletně redefinuje klasické pojetí luxusního vozu s mimořádným výkonem. Nabízí totiž nejen dravost, ale také vytříbené chování. Nejvýkonnější verze s novým přeplňovaným osmiválcem o obsahu 4,2 litru a 6-stupňovou automatickou převodovkou má výkon 400 koní. Dalšími motory v nabídce jsou další dva osmiválce (o obsahu 4,2 a 3,5 litru), které nikterak nezaostávají za svým silnějším sourozencem a zaručují plné pohodlí i při svižné jízdě po dálnici a dostatečnou akceleraci při předjíždění, a mimořádně lehký agregát o obsahu 3 litry, jenž se vyznačuje vysokou kroutivou sílou a skvělým výkonem.
Všechny uvedené pohonné jednotky obsahují celou řadu hliníkových dílů, jejichž použití má pozitivní vliv na výkon a spotřebu pohonných hmot. Spolu s karosérií ze stejného materiálu pak výrazně přispívají k vynikajícímu poměru mezi hmotností a výkonem. Samonastavovací vzduchové odpružení automaticky snižuje světlou výšku vozu při vysokých rychlostech, a tím zlepšuje aerodynamické vlastnosti. Elektronická čidla pak vyrovnávají vůz za všech provozních podmínek.
Šestiválec o obsahu 3 litry
Nejslabší agregát pohánějící modely XJ V6 má obsah 3 litry a standardně se kombinuje se 6-stupňovým automatem nesoucím označení ZF. Vyznačuje se velmi uhlazenými a dynamickými provozními vlastnostmi. Zrychluje z 0 na 60 mil za 7,8 vteřiny a poskytuje vysokou kroutící sílu i při nízkých otáčkách motoru. Zároveň vyžaduje relativně nízké provozní náklady.
Osmiválec o obsahu 3,5 litru
Nový osmiválec o obsahu 3,5 litru má výkon 262 koní (čímž se řadí k absolutní špičce ve své kategorii) a zrychluje z 0 na 60 mil za 7,3 vteřiny. Díky vysoké hodnotě kroutivého momentu v celé škále otáček skvěle zvládá svižnou jízdu po dálnici i předjížděcí manévry. V rámci své třídy se také vyznačuje velmi příznivou spotřebou pohonných hmot a nízkou hladinou emisí. Pro mnoho zákazníků představuje tento agregát ideální poměr mezi výkonem a provozními náklady.
Osmiválec o obsahu 4,2 litru
Jedná se o nepřeplňovanou verzi osmiválce o obsahu 4,2 litru s 32 ventily a 4 vačkovými hřídeli. Maximální výkon činí 300 koní, zrychlení z 0 na 60 mil v hodině trvá pouze 6,3 sekundy. Většina kroutící síly je k dispozici v nízkých a středních otáčkách, takže specifikace vybavené tímto agregátem jsou přímo stvořené ke svižné jízdě po dálnici i razantnímu předjíždění.
Přeplňovaný osmiválec o obsahu 4,2 litru
Díky systému přeplňování (tj. ochlazení a stlačení nasávaného vzduchu zvyšujícímu kroutivou sílu a výkon) nabízí tento agregát maximální výkon 400 koní a mimořádnou akceleraci. Modely XJR a Super V8 proto dokáží zrychlit z 0 na 60 vteřin za neuvěřitelných 5 sekund. Jedná se o nejsilnější pohonnou jednotku ve výrobním programu automobilky Jaguar. Více než 80% masivní kroutící síly je k dispozici již od 2 000 otáček za minutu. Vzhledem k této vlastnosti a nízké hmotnosti hliníkové karosérie má vůz příznivější spotřebu paliva a vypouští méně škodlivin do ovzduší.