Škoda Octavia- Motory

22. dubna 2006 v 12:19 |  Škoda Octavia
MOTORY
Promyšlená skladba nabídky motorů pro modelovou řadu Octavia znamená, že i u nového modelu naleznete v nabídce pohonných jednotek benzinové motory s moderní technologií přímého vstřikování i turbodiesely založené na systému vstřikování čerpadlo-tryska.
Vybírat můžete z pěti benzinových
a dvou dieselových agregátů.
Příznivci benzinu mohou vybírat z motorů 1.4 MPI /55 kW, 1.6 MPI /75 kW,
1.6 FSI /85 kW a 2.0 FSI /110 kW s přímým vstřikem paliva. S provedením RS získáte opravdového dravce, motor 2.0 TFSI/147 kW. Pro ty, kdo dávají přednost naftě jsou připraveny dva moderní turbodiesely 1.9 TDI PD /77 kW a 2.0 TDI PD /103 kW, se systémem vstřikování čerpadlo-tryska.

Bezpečné a komfortní jízdní vlastnosti vozu podporuje i skvělý podvozek s moderní přední nápravou typu McPherson s tělesem nápravnice z hliníku a novou víceprvkovou zadní nápravou. Díky vzájemnému přizpůsobení zadní i přední nápravy a jejich funkcí vznikl kompaktní podvozek, zajišťující Octavii vynikající jízdní vlastnosti.




Ve své Octavii můžete mít klasickou pěti- nebo šestistupňovou převodovku, šestistupňový automat Tiptronic s možností přímého řazení, nebo nejnovější převodovku DSG, spojující ty nejlepší přednosti manuální 6-ti rychlostní převodovky s výhodami klasického "automatu". Unikátní systém dvou lamelových spojek a tří hřídelí znamená nejenom plynulé řazení bez prodlev, ale i lepší jízdní vlastnosti a optimální.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Radek Svoboda Radek Svoboda | E-mail | 4. listopadu 2006 v 22:30 | Reagovat

dobrý den,

koupím do škoda octavia motor 1,9 TDi (110 koní), červené i., prosím zašlete nabídku na email svoboda@trendprace.cz.

děkuji

R. Svoboda

2 Jarča Jarča | E-mail | 17. května 2007 v 8:13 | Reagovat

Prosím o radu!

Mám Octavii 1,8 RS. Rok výroby 2002. Když se ohřeje na 93 stupňů, ztratí výkon. Jede max. 120. Žádné předchozí poruchy to neprovázelo. Diagnostika vůbec nic neukazuje. V servisu vyměnili už snad všechny součástky co by s tím mohly mít něco společnýho, ale bez úspěchu. Už prej nevědí co s tím! Prosím o radu, jestli jste se někdo nesetkal s podobnou poruchou. Díky!

3 venca venca | 29. května 2007 v 21:01 | Reagovat

jaky je rozdil mezi mpi,sdi,http,a fsi pls odpovězte!!!

4 Stipl Stipl | E-mail | 12. srpna 2007 v 11:47 | Reagovat

Jarča-a co čidlo teploty motoru nebo sice to je blbost ale skus snímač otáček.toho je spousta

5 Martin Martin | E-mail | 1. srpna 2011 v 20:06 | Reagovat

koupím do škoda octavia motor 1.6 74kw vin TMBCK11U9Y8280996

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama